Gyakori kérdések  


1. Nem tudok belépni az oldalra. Azt írja ki az oldal, hogy sikertelen bejelentkezés.

Kérjük ellenőrizze, hogy billentyűzetén nincs-e benyomva a Caps Lock gomb. A jelszó kis és nagybetű érzékeny, ezért javasoljuk, hogy nagyon figyelmesen gépelje be a regisztrációkor kiküldött e-mailben lévő adatokat. Jelszavát úgy is bemásolhatja, hogy kijelöli az e-mailben, majd ctrl+c (vagy jobb egér klikk+másolás) gombokat benyomja és a bejelentkező ablakba bemásolja a ctrl+v (vagy jobb egér klikk és beillesztés) gombokkal.

2. Miért kell megadnom a TAJ számomat? Ezt minden belépésnél meg kell adni?

A TAJ szám egyszeri azonosításra szolgál, csak az első belépéskor kell megadni.A TAJ szám megadása az Ön biztonságát szolgálja, így elkerülhető, hogy személyes adataihoz egy elkeveredett regisztrációs email miatt illetéktelenek hozzáférjenek.

3. Mi a felhasználónevem és a jelszavam?

A felhasználónevét és jelszavát elküldtük Önnek regisztrációs e-mailünkben. Ha nem kapta meg a levelet kérjük nézze meg levelezőrendszere spam mappájában, gmail-es email cím esetén pedig a promóciós levelek között. Ha nem találja továbbra sem, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 279 4302-es telefonszámon, vagy az info@praxisplatform.hu email címen. Amennyiben a hangüzenetet választotta preferált kommunikációs csatornának jelszavát és felhasználónevét nem tudjuk kézbesíteni, kérjük ha be szeretne lépni az oldalra válasszon a másik két kommunikációs csatorna közül (sms, email).

4. Három dobozt látok a felületen, melyikbe kell beleírnom?

Szakmai felhasználók (bal oldali doboz):

Itt tudnak belépni rendszerünkbe a már regisztrált orvosok vagy gyógyszerészek.

Páciensek(középső doboz):

Regisztrált pácienseiknek létrehozott belépő ablak.

Tartalomgazdák (jobb oldali doboz):

Gyógyszergyártó, gyógyászati segédeszköz gyártók és forgalmazók számára fenntartott belépőfelület.

5. Rendszeresen üzenetet kapok Önöktől. Én nem kértem ezeket. Mit tehetek?

A PraxisPlatform rendszerébe csak érvényes kitöltött és aláírt adatkezelési nyilatkozattal lehetséges regisztrálni. Az adatvédelmi nyilatkozatot gyógyszerésznél írta alá, rendszerünkbe ez után került be. Ha Ön nem írt alá ilyen nyilatkozatot, vagy nem szedi az adott terápiához kapcsolódó gyógyszert, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a 06 1 279 4302-es telefonszámon, vagy írjon e-mailt teljes neve és TAJ száma megadásával az info@praxisplatform.hu-ra.

6. Be szeretnék lépni egy gondozási programba. Hol tudom ezt megtenni?

Gondozási programjainkhoz gyógyszerészén keresztül tud csatlakozni.

7. Elfelejtettem a jelszavam/felhasználónevem. Hol tudok újat kérni?

Elfelejtett jelszó esetén, kérjük, kattintson a bejelentkező ablak alatt található „Elfelejtett jelszó”  szövegre, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat a 06 1 279 4302-es telefonszámon. Elfelejtett felhasználónév esetén kérjük mindenképpen lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, akik rövid azonosítási folyamat után tájékoztatják a felhasználónevéről.

8. Hol találok a közelemben Alma Patikát?

Felhasználói fiókjába belépve, az Alma Patikakereső dobozra kattintva megtekintheti megyékre lebontva az Alma Gyógyszertárak címét. Ezt a keresőt az www.almapatika.hu oldalon is elérheti.

9. Változás történt a személyes adataimban, hol tudom ezt megváltoztatni?

Adatait felhasználói fiókjába belépve tudja módosítani. Amennyiben nem sikerül megváltoztatni ezeket az adatokat kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a 06 1 279 4302-es telefonszámon vagy az info@praxisplatform.hu.

11. Ki szeretnék lépni a programból

Kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 279 4302-es telefonszámon vagy az info@praxisplatform.hu email címen.

12. Beléptem a felületre, de nem tudom mit hogyan használjak

Kérjük, nézze meg felhasználói fiókjába belépve súgóvideóinkat, amely lépésről lépésre bemutatja Önnek rendszerünk főbb funkcióit, vagy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 279 4302-es telefonszámon.